2019 őszétől válik elérhetővé a Hybrid és a Hybrid4 (4×4) motor a Peugeot modelleknél. Ennek a fantasztikus újításnak köszönhetően pedig még teljesebb vezetési élményre számíthatunk!
Az innovatív technológiát a kimagasló esztétikai jellemzők mellett elsősorban a kényelem, másrészt pedig a felhasználóbarát kialakítás, azaz a könnyű kezelhetőség miatt fogjuk kedvelni. Ez a modell ugyanis lehetővé teszi, hogy a sofőr egyszerűen igazíthassa országút-, városi-, vagy outdoor körülményekhez a járművet. Az új fejlesztésnek köszönhetően kettő-, vagy négykerék-meghajtás közül is választhatunk, továbbá 225 és 300 lóerős, ötajtós, SW vagy SUV változat is elérhető lesz.
Fontos szempont volt a jármű tervezésénél, hogy a technikai újítások ne menjenek a kényelem rovására, így az új modell utastere nem lett kisebb, és a csomagtartóban is csak a padló alatti részt használták fel.
A Peugeot 3008 Hybrid4 kizárólag GT felszereltséggel kerül forgalomba. A Gréval-szürke színű Alcantara kárpit és a valódi, antikolt tölgyből faragott Grey Oak dekorelemek gondoskodnak a kimagasló esztétikai élményről, tehát a francia csodaautó szerelmeseinek továbbra sem kell semmilyen kompromisszumot kötniük!

Vegyük sorra, hogy milyen újdonságokkal kápráztatja el vásárlóit a Peugeot 3008 Hybrid!
- Érintőképernyő
- My Peugeot alkalmazás
- Digitális műszeregység (eco, power, charge)
- Exkluzív vezetési módok
- Gyorsan leolvasható töltésszint
- Akkumulátor-kapacitás: 13,2 kWh
- Egyszerű, gyors akkumulátortöltés (1 óra 45 perc alatt töltődik fali töltődobozról)
- E-save funkció
- Elektronikusan vezérelt fékrendszer
- Motorfékként működő brake-funkció
- Lítium-ion akkumulátor
- Villanymotorral ellátott hátsó futómű
- Új, automata sebességváltó
- Ügyfél által választott motortípus
Amint azt a Peugeot oldalán is olvashatjuk, a fenti újítások korlátokat nem ismerő, izgalmas és hatékony közlekedést jelentenek a sofőr számára. A Peugeot egyébként 2020 tavaszára is tartogat számunkra valami szenzációt: ekkor érkezik majd ugyanis az elsőkerék-meghajtású 225 lóerős plug-in hybrid.